wtorek, 9 czerwca 2009

Kapliczki Warszawskie

Z szacownym kolegą JJ z którym łączy mnie praca zawodowa oraz wspólne zainteresowanie tj. fotografia wybrałem się jakiś czas temu na wspólne fotografowanie po Warszawie. W czasie kilku rozmów ustaliliśmy, że na początek obcykamy wdzięczny temat warszawskich kapliczek. Postanowiliśmy, że będziemy pstrykać dzielnicami.

Na pierwszy ogień - śródmieście (jakby inaczej).Warunki pogodowe nie były najlepsze... wiało, słońca jak na lekarstwo... Nas jednak to nie odstraszyło. Po kilku godzinkach zrobiliśmy zdjęcia większości kapliczek, które mieliśmy na liście. Dla pozostałych brakło czasu oraz sił...

Wybrałem parę zdjęć, bez żadnych poprawek w fotoszopie, co najwyżej trochę je wykadrowałem... Prócz kapliczek znalazło się miejsce dla zająca... Dla Pana od zająca już się miejsca nie znalazło na kliszy elektronicznej... prawdopodobnie straciłbym aparat, nie mówiąc już że miałbym zapewnione miejsce w szpitalu
:))

PS. To jest moje drugie podejście w prowadzeniu bloga... Pierwszy blog, który założyłem od pół roku nie aktualizuję. Mam nadzieję, że tym razem będzie inaczej.








































2 komentarze:

  1. Druga od góry - kapliczka na ul. Koszykowej 31, jest szczególnie urokliwa. Mieliśmy tu problemy z kadrowaniem...

    OdpowiedzUsuń
  2. nooo były problemy... obecnie temat kapliczek jest zarzucony.

    OdpowiedzUsuń